کريمي: بهترين جايزه دوران ورزشي‌ام را گرفتم
تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, | 22:18 | نویسنده : روابط عمومی تیم کانون شهدای گمنام

علي کريمي در پايان مراسم دوازدهمين سالگرد باشگاه هنرمندان در مورد مورد دريافت لوح تقدير اشتهار به صداقت در فوتبال، گفت: من داخل مراسم هم گفتم که خودم را لايق اين عنوان نمي‌دانم از اين که دعوت شدم سوپرايز شدم. از ياريار بايد تشکر کنم. بايد به فرهنگ‌سازي در فوتبال عمل کرد و نبايد فقط حرف زد. اميدوارم اين مجلس باعث فرهنگسازي  احترام به بزرگتر و هم نوع شود. امشب در مورد بيماران ام‌اس حرف زدند از خدا مي‌‌خواهم تمامي بيماران شفا پيدا کنند. استارت اين کار فرهنگي زده شده است و اميدوارم روز به روز بهتر شود.

به گزارش فارس، وي در مورد دريافت اين جايزه افزود: اين بهترين عنواني است که در سال‌هاي حضورم در ورزش دريافت کردم.

کريمي در مورد اختلافات اهالي فوتبال، تأکيد کرد: در هر حرفه‌اي اختلاف نظر و سليقه وجود دارد. اميدوارم روزي همه با هم تعامل کنند نمي‌توان اين مسئله را به طور کامل از بين برد اما اميدوارم روزي اين اختلافات تمام شود.

هافبک تراکتورسازي در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اختلافات برخي از پيشکسوتان پرسپوليس، اظهار داشت: شما سوالي مي‌کنيد که ربطي به اين مجلس ندارد مي‌خواهيد از آب گل‌الود ماهي بگيريد و اين صحبت ربطي به مراسم امروز ندارد.

کريمي در مورد صحبت‌هاي امروز کارلوس کي‌روش که اعلام کرده،‌ درهاي تيم ملي به روي او باز است، خاطرنشان کرد: او به من لطف دارد. اگر اينبار به تيم ملي دعوت نشدم حتما حقم نبوده که دعوت شوم اگر حقم باشد حتما از سوي کادر فني به تيم ملي دعوت مي‌شوم.

علي کريمي در حالي اين مصاحبه را انجام داد که با امير قلعه‌نويي در کنار يکديگر مشغول صحبت با خبرنگاران بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • تله کام
  • دانلود افزار